Meniul
căruța ta

Conditii de livrare

LIVRAREA COMENZII !

Termenul de livrare a comenzii este de  1-3 zile lucratoare din momentul efectuarii comenzii la produsele disponibile in STOC.   15-30 zile pentru produsele care sunt

LA COMANDA  si 30-60 zile pentru produse EXCLUSIVE.

Pentru a vedea Termenii de livrare mai concreti, faceti click pe produsul dorit si bifati marimea dvs.

In cazul in care termenul de livrare a produselor se prelungeste, va anuntam pe email sau telefon.

Produsele comandate pe siteul kelik.ro se livreaza numai prin curierat rapid. La venirea curierului achitati ramburs coletul.


CONDITIILE DE LIVRARE sunt:

- GRATUIT pentru comenzile a caror valoare depaseste 210 RON

- 19,00 RON pentru comenzile cu valoarea cuprinsa intre 0 si 210 RON, pentru orice destinatie din Romania, indiferent de numarul de produse sau greutatea coletului.


Livrarea se face prin SAMEDAY courier Romania, tarifele fiind valabile pentru orice localitate din Romania in care se afla un sediu SAMEDAY courier Romania.

In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, el va fi contactat telefonic de catre firma de curierat.

Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna. Factura constituie contractul de vanzare/cumparare conform legislatiei romane

in vigoare. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul ca a primit produsul (produsele) care este (sunt) conform cu comanda si cu

nevoile acestuia.

Kelik isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de kelik care includ:

incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta

majora conform uzantelor legii romanesti.

Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de Kelik fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de Kelik

de la acest client.

Atentie: in cazul in care curierul nu gaseste pe nimeni la destinatie si nu reuseste sa predea coletul, comanda se va intoarce la noi. Pentru a incerca o alta

expediere destinatarul se obliga sa plateasca pentru ambele expeditii.


SCHIMUL DE PRODUS/MARIME

Daca produsul achizitionat nu se potriveste ca marime sau model, il puteti schimba cu plata curier.  

Clientul plătește doar taxe de transport unic prin dus-întors, completarea unui Formular de schimb produs pe care il gasiti in contul 

dvs., in drept cu fiecare comanda.


URMARIREA COMENZII

Indata ce inregistrezi comanda, un operator Kelik te va suna pentru a te informa despre livrare si plata. In acelasi timp poti urmari statusul comenzii tale din contul

tau de client, din sectiunea Comenzile mele.

Daca ai nevoie si de alte informatii decat cele afisate in contul tau, colegii nostri de la Suport clienti asteapta sa iti preia apelul in fiecare zi, la numarul: 0

+40 732 776285, Luni- Vineri, intre orele 09.00-17.00.

Datorita programului firmelor de curierat in weekend nu se fac expedieri. Livrarile se efectueaza doar in zilele lucratoare, de luni pana vineri. Inainte sa primiti

coletul, veti fi contactat prin telefon de catre curier pentru a confirma prezenta la adresa de livrare.

Pot aparea intarzieri din diverse cauze: sarbatori legale, conditii meteo nefavorabile, probleme tehnice independente de firma etc. In cazul in care termenul de

livrare a produselor se prelungeste, se anunta clientul pe email. Comenzile primite vineri dupa orele 17.00 vor fi procesate saptamana viitoare, luni dimineata.


Atentie: in cazul in care curierul nu gaseste pe nimeni la destinatie si nu reuseste sa predea coletul, comanda se va intoarce la noi. Pentru a incerca o alta

expediere destinatarul se obliga sa plateasca pentru ambele expeditii.

MODIFICARE SAU ANULARE COMANDA

Daca te-ai razgandit si nu mai doresti un produs din comanda, doresti un alt produs decat cel comandat sau nu mai doresti niciunul dintre produsele comandate, te rugam

sa ne anunti cat mai repede.

Telefon: +40 732 776285.
Luni-Vineri, intre orele 09.00-17.00 sau pe email-ul: info@Kelik.ro.

Colegii nostri de la Suport clienti  vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.

Sc. Kelik Shoes Srl.

Adresa: Sos. Bucuresti-Targoviste , Nr:693 Crevedia - DAMBOVITA

Registrul Comertului nr: J15/296/2020

C.U.I.: RO42408146

TEL: +40 732 776285


Site utilizează cookie-uri !
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. !